1. Pohyb 🔵

V sekci Pohyb je hodně užitečných bloků, které se využívají k pohybu s postavou. (Scéna nemá bloky pohybu)

  • dopředu o <X> kroků - postava se pohne o daný počet pixelů směrem kterým se postava dívá
  • otoč se (doleva) o <X> stupňů - otočí postavu o daný počet stupňů doleva
  • otoč se (doprava) o <X> stupňů - otočí postavu o daný počet stupňů doprava
  • skoč na <náhodná pozice/ukazatel myši/(jiná postava)> - postava se přemístí na určitou věc
  • skoč na x: <X> y: <X> - postava se přemístí na dané souřadnice
  • klouzej <X> sekund na <náhodná pozice/ukazatel myši/(jiná postava)> - postava se postupně posune na určitou věc
  • klouzej <X> sekund na x: <X> y: <X> - postava se postupně posune na dané souřadnice
  • nastav směr <X> - postava nastaví směr na dané číslo
  • nastav směr k <ukazatel myši/(jiná postava)> - postava nastaví směr k
  • změň x o <X> - postava se pohne o daný počet pixelů doleva nebo doprava (pokud před číslo napíšete minus tak se postava pohne doleva pokud před číslem nebude minus tak se postava pohne doprava)
  • nastav x na <X> - postav zůstane na pozici y ale pohne se doprava nebo doleva na danou pozici x
  • změň y o <X> - postava se pohne o daný počet pixelů dolů nebo nahoru (pokud před číslo napíšete minus tak se postava pohne dolu pokud před číslem nebude minus tak se postava pohne nahoru)
  • nastav y na <X> - postav zůstane na pozici x ale pohne se nahoru nebo dolu na danou pozici y
  • pokud narazíš na okraj, odraz se - postava změní směr podle toho jakým směrem se dívá (Pokud chcete aby tento blok fungoval tak ho dejte do bloku opakuj stále)
  • nastav otáčení <vlevo-vpravo/neotáčet/dokola> - pokud se otáčení nastaví na neotáčet tak ať nastavíte jakýkoliv směr postava se vždy bude dívat doprava pokud se nastaví vlevo-vpravo tak se postava bude moct otáčet jenom doleva nebo doprava pokud se nastaví dokola tak se postava může dívat jakýmkoli směrem

Bloky pro Pohyb